خودرو بر شیراز
در حال بارگزاری...

همه روزه و در همه ساعات فعال هستیم

بررسی هوندا فیت مدل 2020 - 09173026064 1399/11/14

بررسی هوندا فیت مدل 2020 - 09173026064

بررسی اجمالی هوندا فیت مدل 2020

هوندا فیت 2020 در نزدیکی رده بالای کلاس خودروهای ساب کامپکت قرار دارد. هوندا فیت یک کابین جادار و زیبا دارد که صندلی عقب قابل تا شدن هستند که باعث می شود فضای بار در مواقع نیاز قابل انعطاف تر و جادار تر باشد و همچنین انواع سیستم های کمکی کمک راننده پیشرفته در دسترس است.

جوانب مثبت منفی

فضای بار همه کاره با فضای کافی
کابین بزرگ با طراحی فوق العاده
ویژگی های ایمنی موجود در حد بسیار خوب
مصرف سوخت عالی
شتاب معمولی زیر حد نرمال همرده ها
قدرت موتور نه چندان مناسب در هنگام سرعت در بزرگراه
هوندا فیت 2020 دارای 128 اسب بخار قدرت است. دیفرانسیل جلو می باشد . دارای مصرف سوخت اقتصادی است. مصرف سوخت شهری آن 8.1 لیتر درهر 100 کیلومتر و مصرف جاده ای آن 6.5 لیتر در هر 100 کیلومتر است.

رتبه بندی و جوایز

رتبه بندی شماره 1 هوندا فیت در سال 2020 بر اساس امتیاز آن در گروه خودروهای ساب کامپکت است. هوندا فیت برنده جایزه بهترین ماشین ساب کامپکت 2020 از نظر اقتصادی و همچنین برنده جایزه بهترین ماشین های جدید سری نوجوانان در سال 2020 بود. در حال حاضر هوندا فیت دارای نمره 8.8 از 10 است که براساس ارزیابی ما از 46 مورد تحقیق و عناصر داده با استفاده از منابع مختلف است.

آیا هوندا فیت ماشین خوبی است

هوندا فیت یک ماشین کامپکت عالی است. همچنین یک هاچ بک جادار با کاربردهای اضافی است . یک محفظه باربری جادار دارد و همچنین صندلی عقب هوندا فیت قابل تنظیم هستند. فضای داخلی مجللی دارد و یک لیست طولانی از آپشن های ایمنی موجود به جذابیت هنوندا فیت افزوده است. همچنین از قابلیت اطمینان قابل پیش بینی خوبی برخوردار است.
قیمت هوندا فیت در حدود 16200 دلار امریکا است.

کدام یک بهتر است: هوندا فیت یا تویوتا یاریس؟

تویوتا یاریس یک ماشین ساب کامپکت خوب است اما هوندا فیت خودروی بهتری به نظر می رسد. با این اوصاف ، یاریس چیزهای زیادی برای دوست داشتن دارد و میتوان گفت یاریس محبوبیت بیشتری دارد. با این حال ، فضای مسافر مناسب هوندا فیت بیشتر است و صندلی عقب مجیک آن را به یک خودرو با حمل و نقل بار مفیدتر از یاریس تبدیل می کند. هیچ یک از این دو خودرو موتور قوی ندارند ، اما فیت هندلینگ اسپرت تری دارد.
سیستم مالتی مدیا و سرگرمی ، بلوتوث و پیمایش هوندا فیت
تجهیزات استاندارد هوندا فیت شامل یک صفحه نمایش 5 اینچی سرگرمی ، پورت USB ، بلوتوث و استریو چهار بلندگو است.
از ویژگی های موجود می توان به صفحه لمسی 7 اینچی ، Apple CarPlay ، Android Auto ، سیستم ناوبری ، استریو شش بلندگو ، رادیوی HD ، رادیو ماهواره ای و هوندا لینک اشاره کرد که به شما امکان دسترسی از راه دور به هوندا فیت را می دهد و به شما امکان می دهد از برخی ویژگی های تلفن هوشمند روی صفحه لمسی دسترسی کامل داشته باشید.

پرفرمنس هوندا فیت

هوندا فیت به یک موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر مجهز شده است. میزان قدرت اسب بخار به گیربکس انتخابی شما بستگی دارد. مدل های دارای گیربکس استاندارد شش سرعته دستی 130 اسب بخار قدرت و 114 پوند فوت گشتاور تولید می کنند و مدل هایی که دارای گیربکس اتوماتیک متغیر مداوم (CVT) هستند دارای قدرت 128 اسب بخار و 113 پوند فوت گشتاور هستند.
قابلیت اطمینان هوندا فیت
هوندا فیت قابلیت اطمینان قابل پیش بینی خوبی دارد. قابلیت اطمینان آن چهار از پنج را می باشد.

درباره امداد خودرو شیراز

ما همواره جهت حمل انواع خودرو چه خودروهایی که نیاز به امداد خودرو دارند یا آنهایی فقط نیاز به خودرو بر و یدک کش دارند از بهترین رانندگان و بهترین خودرو های مناسب امداد خودرو و خودرو بر استفاده می کنیم.
ما تامین کننده انواع نیازهای مشتریان از جمله جرثقیل ، امداد خودرو ، خودرو بر ، امدادخودرو ، یدک کش ، کفی خودرو بر می باشیم.
جهت کرایه انواع جرثقیل ، امداد خودرو ، خودرو بر ، امدادخودرو ، یدک کش ، کفی خودرو بر با ما در تماس باشید.
 

1399/11/14