خودرو بر شیراز
در حال بارگزاری...

همه روزه و در همه ساعات فعال هستیم

هوندا CR-V مدل 2021 - 09173026064 1399/11/25

هوندا CR-V مدل 2021 - 09173026064

فضای مسافر و بار جادار
کابین بازبینی شده و زنده
موتور کارامد مجهز به توربوشارژر
همه این ویژگی های خاص موجب شده تا هوندا CR-V مدل 2021 در نزدیکی صدر جدول شاسی بلندهای کامپکت قرار بگیرد.
امداد خودرو

نکات مثبت

صندلی عقب و محفظه حمل بار جادار
مصرف سوخت عالی برای کلاس شاسی بلند کامپکت
کابین بزرگ
شتاب سریع

نکات منفی :

چند ویژگی استاندارد محدود مالتی مدیا و سرگرمی
کنترل های صفحه لمسی نه چندان دلچسب

رتبه بندی و جوایز

هوندا CR-V مدل 2021 توانسته رتبه بندی شماره 1 بر اساس امتیاز آن در گروه شاسی بلندهای کامپکت را بدست آورد. هوندا CR-V برنده جایزه بهترین شاسی بلند جمع و جور 2021 برای جایزه Money بود. در حال حاضر هوندا CR-V دارای نمره 8.7 از 10 است که بر اساس ارزیابی ما از 38 مقوله تحقیقاتی و عناصر داده مختلف بوده است.
هوندا CR-V در مقابل سایر رقبا
هوندا CR-V در مقابل تویوتا RAV4
تویوتا RAV4 یک شاسی بلند کامپکت کاملا شناخته شده است ، اما CR-V در کل وسیله نقلیه بهتری است. هر دوی این شاسی بلند های کوچک دارای یک کابین بازبینی شده اند ، مصرف سوخت بهینه ، فضای کافی در ردیف دوم و بسیاری از ویژگی های استاندارد ایمنی فعال هستند. برجسته ترین مزیت تویوتا لیست طولانی تر آن از ویژگی های استاندارد مالتی مدیا و سرگرمی (Android Auto ، Apple CarPlay ، Amazon Alexa ، رادیو ماهواره ای و نقطه اتصال Wi-Fi) و صفحه لمسی کاربر پسند است. از مزایای هوندا می توان به شتاب نرمتر و سریعتر ، چند فوت مکعب فضای بار بیشتر و رتبه بندی اطمینان قابل پیش بینی بهتر اشاره کرد.
 امداد خودرو

هوندا CR-V در مقابل سوبارو فارستر

در رابطه با رتبه قابل اطمینان پیش بینی شده سوبارو فورستر دارای رتبه رقابتی تری در کلاس شاسی بلند های کامپکت خواهد بود. سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد و سیستم مالتی مدیا و سرگرمی صفحه نمایش لمسی در مدل پایه - با قیمتی کمتر از CR-V - سوبارو را به یک گزینه جذاب تر تبدیل کرده است . هر دو شاسی بلند از نظر کلاس بار و مسافر در زمره لیدرهای کلاس خودر قرار دارند و هر دو دارای فضای داخلی دلپذیر و لیست طولانی از ویژگی های ایمنی فعال هستند. با این وجود موتور Forester در مقایسه با CR-V کمی ضعیف است. پیش بینی بالاتر بودن قابلیت اطمینان هوندا و موتور قویتر به پیروزی در این رقابت کمک می کند.
سیستم مالتی مدیا و سرگرمی ، بلوتوث و پیمایش CR-V
فناوری داخل اتومبیل یکی از نقاط ضعف هوندا است. مدل پایه بدون ظرافت است ، زیرا فقط با یک صفحه نمایش 5 اینچی همراه است که فاقد قابلیت لمس است. همه تریم های دیگر از سیستم صفحه لمسی با پشتیبانی داخلی Android Auto و Apple CarPlay بهره می برند.
احتمالاً اگر خواهن آن بودید که از آن گزینه ها به جای رابط کاربری محلی استفاده کنید که از منوهای نامناسب و زمان پاسخ کند رنج می برد. دکمه ولوم تنها کنترل فیزیکی برای سیستم مالتی مدیا و سرگرمی است. دکمه های میانبر برای عملکردهایی مانند منبع صوتی یا صفحه اصلی هستند و در کنار صفحه قفل شده اند.
ویژگی های سرگرمی و سرگرمی استاندارد: نمایشگر 5 اینچی ، استریو چهار بلندگو ، بلوتوث و درگاه USB
ویژگی های مالتی مدیا و سرگرمی موجود: صفحه نمایش لمسی 7 اینچی ، Android Auto ، Apple CarPlay ، استریو شش بلندگو ، رادیو ماهواره ای ، رادیو HD ، پورت USB جلوی اضافی ، دو پورت USB عقب ، استریو هشت بلندگو ، شارژ دستگاه بی سیم ، ناوبری و استریو ممتاز با نه بلندگو
ویژگی های استاندارد اضافی: کنترل تهویه مطبوع اتومات
سایر ویژگی های موجود: کنترل تهویه مطبوع خودکار دو منطقه ای ، سانروف ، ریموت استارت ، ورودی بدون کلید مجاورتی ، اتودایم آینه عقب ، بازکن درب گاراژ و سیستم روشنایی محیط داخلی
عملکرد CR-V: قدرت فوق العاده مجهز به توربوشارژر
هوندا CR-V فقط یک گزینه موتور را ارائه می دهد ، اما گزینه خوبی است. یک موتور چهار سیلندر توربو با قدرت 190 اسب بخار به شما کمک می کند تا به سرعت شتاب بگیرید و در ادامه شتاب ، قدرت فوق العاده خوبی را در اختیار شما قرار می دهد.
گیربکس اتوماتیک متغیر مداوم استاندارد (CVT) بخاطر عملکرد روان و تصفیه شده خود ستایش می کند. این نوع گیربکس اغلب در وسایل نقلیه دیگر برای ایجاد یک صدای پهپاد یا شتاب مانع استفاده می شود. در CR-V چنین نگرانی وجود ندارد.

آیا هوندا CR-V قابل اطمینان است؟

2021 هوندا CR-V دارای درجه اطمینان قابل پیش بینی کمی بالاتر از متوسط 3.5 از 5 است.

 

1399/11/25