خودرو بر شیراز
در حال بارگزاری...

همه روزه و در همه ساعات فعال هستیم

فورد اسکیپ مدل 2021 1399/11/29

فورد اسکیپ مدل 2021

فورد اسکیپ مدل 2021 

تلفیقی از عملکرد خوب  ، کابین جادار و تقریباً بهترین کیفیت در سطح کلاس پیش بینی شده به فورد اسکیپ کمک می کند تا در رده یک سوم بالاترین رده بندی شاسی بلند های جمع و جور ما برسد.
جوانب مثبت
ظرفیت بار خوب
سیستم مالتی مدیا و سرگرمی کاربر پسند
سواری متعادل و هندلینگ خوب
پیش بینی میزان اطمینان عالی
جوانب منفی
مواد بکا رفته در کابین ارزان
گیربکس عملکردش بسیار معمولی است
خودرو بر شیراز
رتبه بندی و تحقیق
فورد اسکیپ 2021 براساس امتیاز آن در گروه شاسی بلند های کامپکت رتبه شماره 4 است. در حال حاضر فورد اسکیپ نمره 8.1 از 10 را کسب کرده است ، که بر اساس ارزیابی ما از 26 مورد تحقیق و عناصر داده با استفاده از منابع مختلف است.
فورد اسکیپ در مقابل رقبا
فورد اسکیپ در مقابل هوندا CR-V
هوندا CR-V رقیبی همیشگی برای رده بالای کلاس شاسی بلندهای جمع و جور است. ما هوندا CR-V نمیتواند با توانایی چابکی فورد یا رتبه قابل اطمینان پیش بینی شده مطابقت داشته باشد ، اما در بیشتر موارد دیگر ، هوندا گزینه بهتر است. هوندا اتاق بار بیشتر ، مواد کلاس عالی کلاس ، و رتبه بندی کمی بهتر در مصرف سوخت دارد. انتظار می رود که هر دو شاسی بلند قیمت خرده فروشی مشابه داشته باشند ، اما هوندا کمی بیشتر از لحاظ قیمتی مقرون به صرفه است.
فورد اسکیپ در مقابل فورد اسکیپ هیبریدی
انتخاب بین فورد اسکیپ هیبریدی و فورد اسکیپ این مسئله است که شما نسخه بنزینی را میخواید یا هیبریدی را. فورد اسکیپ با پیشرانه های هیبریدی یا پلاگین هیبریدی معمولی همراه است. هیچ یک از مدل ها نمی توانند به اندازه اسکیپ بنزینی یدک بکشند و هر دو هیبرید ظرفیت بار کمتری دارند. در سمت مقابل ، آنها نسبت به اسکیپ غیر هیبریدی امتیاز بهتری در مصرف سوخت دارند و از آنجا که با سطوح تر و تمیز بالاتر شروع می شوند ، دارای ویژگی های استاندارد بیشتری هستند.
بررسی فضای داخلی فورد اسکیپ
فضای بار فورد اسکیپ
بسته به نحوه قرارگیری صندلی های کشویی عقب ، فضای بار فورد اسکیپ بین 33.5 تا 37.5 فوت مکعب فضای پشت ردیف دوم دارد. در مجموع 65.4 فوت مکعب فضای پشت ردیف اول وجود دارد. این ظرفیت بار عالی در این کلاس است.
سیستم مالتی مدیا و سرگرمی ، بلوتوث و پیمایش فورد اسکیپ
استفاده از سیستم سرگرمی و سرگرمی SYNC 3 آسان است. صفحه لمسی به سرعت به ورودی ها پاسخ می دهد و دکمه های فیزیکی تنظیمات صدا و صدا در دسترس شما قرار دارد.
ویژگی های مالتی مدیا و سرگرمی استاندارد: نمایشگر 4.2 اینچی ، پورت USB ، بلوتوث و استریو شش بلندگو
ویژگی های مالتی مدیا و سرگرمی موجود: صفحه نمایش لمسی 8 اینچی ، Apple CarPlay ، Android Auto ، نقطه اتصال Wi-Fi ، ناوبری ، استریو Bang & Olufsen با 10 بلندگو و رادیو ماهواره ای می باشد.
سایر ویژگی های موجود: ورود بدون کلید مجاورت ، شروع دکمه ، شروع از راه دور ، مهتابی پانوراما و کنترل خودکار تهویه مطبوع می باشد.
موتور فورد اسکیپ
شما در فورد اسکیپ میتوانید دو موتور EcoBoost توربوشارژ را انتخاب کنید. بصورت استاندارد یک موتور 3 سیلندر 1.5 لیتری با قدرت 181 اسب بخار و گشتاور 190 پوند فوت است. در تیپ SEL و استاندارد در تیتانیوم یک موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری با 250 اسب بخار قدرت و 280 پوند فوت گشتاور وجود دارد. هر دو موتور با یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک ست شده اند.
موتور پایه خوب است. این موتور سرعت خودرو را به سرعت بالا می برد. توربو-چهارتایی به شتاب دهی کمک می کند. منتقدان نظرات متفاوتی را در مورد سیستم انتقال قدرت ارائه می دهند ، برخی متوجه می شوند که این سیستم روان و هوشمند کار می کند و برخی دیگر خاطر نشان می کنند که گاهی اوقات مجبور به دنبال گیربکس  مناسب هستید.
خودرو بر شیراز

فورد اکو اسپرت 2021 با اکثر خودروهای محبوب کلاس شاسی بلند ساب کامپکت قابل قیاس نیست . این خودرو از موتور پایه کم قدرت ، سواری زمخت و سفت و ویژگی های ایمنی پیشرفته محدود رنج می برد. فورد اکو اسپرت نمره یا رتبه بندی کلی ندارد زیرا به طور کامل تست تصادف نشده است یا هنوز از جهت اطمینان رتبه بندی تست نشده است.

شماره تلفن امداد خودرو شیراز :  09173026064

1399/11/29