خودرو بر شیراز
در حال بارگزاری...

همه روزه و در همه ساعات فعال هستیم

تسلا مدل 3 - 09173026064 1399/12/05

تسلا مدل 3 - 09173026064

بررسی تسلا مدل 3

شتاب سریع و هندلینگ پویای تسلا مدل 3 به آن کمک می کند تا در بالای کلاس هیبریدی و برقی خودروهای  لوکس قرار گیرد.
جوانب مثبت منفی
شتاب سریع
دست زدن به وضوح
دامنه رانندگی گسترده
بسیاری از ویژگی های پیشرفته
حواس پرتی کنترل های سرگرمی و سرگرمی
صندلی های عقب احساس تنگی می کنند
تسلا مدل 3 - خودرو بر شیراز
رتبه بندی و تحقیق
رتبه شماره 2 تسلا مدل 3 بر اساس امتیاز آن در رده اتومبیل های لوکس هیبریدی و الکتریکی است. در حال حاضر امتیاز تسلا مدل 3 8.8 از 10 است که بر اساس ارزیابی 22 عنصر تحقیقاتی و داده ای ما با استفاده از منابع مختلف است.

تسلا مدل 3 - 2020 در برابر 2021 تفاوت در چیست؟

برخلاف سایر خودروسازان ، تسلا وسایل نقلیه خود را از نظر مدل متمایز نمی کند. تسلا برای افزودن و بهبود جنبه های مختلف خودرو از جمله برد درایو و ویژگی های مالتی مدیا و سرگرمی ، به روزرسانی های نرم افزاری منظم را از طریق انلاین ارسال می کند. با این وجود ، چند تمایز وجود دارد. برای سال 2021 ، مدل 3 برد طولانی تری به دست می آورد ، در تریم استاندارد Range Plus تا 13 مایل و در تریم Long Range به 31 مایل می رسد. همچنین برخی از به روزرسانی های ظاهری مانند طراحی جدید چرخ ها ، روکش های تر و تمیز و کنسول وسط بروز آوری شده را در مدل جدید گنجانیده است.
قیمت جدید تسلا 3 برای سال 2021 از 37990 دلار شروع می شود و تا 54990 دلار ادامه دارد.
داخل تسلا مدل 3 - خودرو بر شیراز

تسلا مدل 3 در مقابل سایر رقبا

تسلا مدل 3 در مقابل تسلا مدل S

تسلا مدل S وسیله نقلیه ای عالی در رتبه بندی خودروهای هیبریدی و برقی لوکس ماست. اما مدل S همچنین یکی از گران قیمت ترین ها نیز می باشد و 32000 دلار بیشتر از خواهر و برادر کوچکترش هزینه دارد. این پول تقریباً 90 مایل بیشتر پیمایش دارد و همچنین فضای بار بیشتر ، صفحه لمسی بزرگتر و شتاب سریع تری را برای شما به همراه خواهد داشت. برخی از مدل های S حتی می توانند 520 مایل از برد را گرفتند. اگر یک EV ارزان تر می خواهید ، با مدل 3 همراه باشید در غیر این صورت ، مدل S انتخاب بهتری است.

تسلا مدل 3 در مقابل تسلا مدل Y

تسلا مدل Y در اصل یک نوع شاسی بلند از مدل 3 است ، با طراحی هاچ بک آن امکان نگهداری بیشتری بار وجود دارد. در مدل Y بیش از 300 مایل برد رانندگی خواهید داشت ، اما برد هر یک از آنها نسبت به مدل های مشابه مدل 3 کمی کمتر است. مدل Y همچنین چند هزار دلار گرانتر است.

بررسی مدل 3 سرگرمی مالتی مدیا ، بلوتوث و پیمایش

تقریباً همه چیز در این وسیله نقلیه توسط صفحه نمایش لمسی کنترل می شود ، از جمله تنظیم آینه ها و روشن کردن برف پاک کن ها. اندازه بزرگ صفحه نمایش و گرافیک واضح آن از مزایای آن است ، اما داشتن عملکردهای بسیار زیاد در زیر منوها می تواند استفاده از رابط کاربری را سخت کند. این ماشین دارای برنامه های بومی برای سرویس های جریانی مانند Spotify است ، اما هیچ تلفیقی از تلفن های هوشمند فراتر از بلوتوث وجود ندارد ، به این معنی که ویژگی هایی مانند Apple CarPlay یا Android Auto وجود ندارد.

عملکرد مدل 3: سریع ، مانند رعد و برق

پیشرانه مدل 3
تسلا نه مدل های خود را از نظر اسب بخار یا کیلووات ساعت متمایز می کند و نه دارای موتورهای گازی است که با تغییر مکان اندازه گیری می شوند. هر تریم موتور الکتریکی خاص خود را دارد و همه آنها قدرتمند هستند. گشتاور لحظه ای به شما امکان می دهد تا شتاب گیری سریعی داشته باشید.

 

1399/12/05