خودرو بر شیراز
در حال بارگزاری...

همه روزه و در همه ساعات فعال هستیم

چرا به خودروبر تهران نیاز داریم؟ 1399/12/26

چرا به خودروبر تهران نیاز داریم؟



خودروبر تهران با داشتن تجهیزات پیشرفته و کاربردی همراه با امکانات و ایمنی بالای باعث شده تا بسیار مورد استفاده افراد قرار بگیرد. استفاده از خودروبر این امکان را به شما می دهد تا از حوادث احتمالی جلوگیری کنید و در نهایت با اطمینان خاطر بیشتری خودروی خود را به امداد منتقل نمایید. بسیاری از مشتریان این سوال را خواهند پرسید که اصلا چرا باید از یک خودروبر استفاده کنیم؟
واضح ترین پاسخ برای این دسته از افراد این است که فرض کنید خودروی شما در شرق تهران دچار آسیب دیدگی شده است و نزدیک ترین راه دسترسی به شما نیز، شرق و شمال شرقی و جنوب شرقی تهران است. در نتیجه وجود خودروبر تهران در شرق می تواند سرعت انجام کار را بالاتر ببرد. همچنین وجود تجهیزات پیشرفته و ایمن در این خودروبر باعث می شود تا استانداردهای لازم متناسب با نوع آسیب دیدگی خودروی شما ایجاد و فراهم شود. برای حمل خودرو با استفاده از خودروبر از موارد زیر استفاده می شود:
•    حمل خودرو با جرثقیل
•    نیسان خودروبر
•    تریلی خودروبر 
•    کامیون حمل خودرو
•    یدک کش
•    حمل خودرو با تریلی 
کرایه خودروبر نیز بر اساس تعرفه های در نظر گرفته شده از سوی امداد خودرو تهران محاسبه و اعمال می شود که با توجه به نوع وسیله حامل و همچنین محدوده و میزان خسارت رابطه مستقیم دارد. اما قبل از اینکه به بررسی امکانات موجود در این وسیله بپردازیم بهتر است که با ماهیت آن نیز آشنا شوید.

خودروبر چیست؟

دانستن ماهیت این وسیله و همچنین کاربرد آن، اهمیت حضور در زمان های خاص و مواقع ضروری را پر رنگ تر می کند. ابتدا برای اینکه در مورد کفی خودرو بر بدانید لازم است که حمل خودروی صفر را نیز در این وسیله بررسی کنید. خودروبر تهران یکی از وسایل مورد نیاز برای حمل خودرو است که در صورت نیاز در شرایط خاص مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از افراد در جاده ها و یا موقعیت های مکانی مختلف دچار حادثه و آسیب می شوند که درخواست خودروبر می تواند از تمامی حوادث احتمالی پیش رو جلوگیری کند و همچنین میزان آسیب را با توجه به زمان مراجعه به مکان کاهش دهد.
البته حمل خودرو در تهران نیز آنقدر مسائل را دشوار نمی کند زیرا در هر نقطه از این استان شرکت حمل خودرو وجود دارد و از این رو مشتریان نباید نگران این باشند که در چه زمانی و چه موقعیتی از این امکانات برخوردار خواهند بود. 
تعرفه حمل خودرو با کفی خودرو به جهت صفر بودن یا نبودن نیز مورد محاسبه قرار می گیرد. زیرا علاوه بر کاربر، حمل خودرو در تهران نیز باید با ایمنی بالا صورت بگیرد. استفاده از امکانات و همچنین ارائه آن به مشتریان توسط تیم مورد اعتماد امداد خودرو انجام می شود که از این نظر کاربران نباید هیچگونه نگرانی داشته باشند. 

چه زمانی به یک خودرو بر نیاز داریم؟

شاید برای شما هم جالب و همچنین پر اهمیت باشد که چه زمانی به یک کامیون خودرو بر نیاز دارید. خودرو بر در حالت استاندارد و معمولی در واقع یک کامیون یا به صورت عامیانه یک کامیونت است که با توجه به ویژگی و امکاناتی که برای آن در نظر گرفته شده است، 4 تن بار را نگهداری می کند و از این رو برای حمل خودرو صفر کیلومتر با استفاده از کامیونت برای حمل خودرو به تهران انجام می شود. 
اجزای تشکیل دهنده خودروبر تهران از قسمت های مهمی مانند موتور و کشنده تشکیل شده است که این بخش اول خودروبر را تشکیل می دهد و در قسمت بعدی نیز از یک کفی خودرو بر استفاده می شود که خودرو را روی آن قرار می دهند و خودرو بر روی آن سوار می شود.

در چه صورتی می توان از خودرو بر تهران استفاده کرد؟

همانطور که گفته شد در هر زمان و هر مکانی که بخواهید همواره خودروبر تهران در دسترس شما خواهد بود و می توانید از امکانات ویژه موجود در آن نهایت استفاده را ببرید. خودروبر جاده مخصوص در تمامی مسیرها همواره در کنار شما خواهد بود و همچنین جرثقیل خودرو بر نیز این امکان را به کاربران می دهد تا خودروهای مخصوص و ویژه خود را با استفاده از خودروبر تهران حمل کنند. 
شماره تلفن جرثقیل و شماره کفی خودروبر را می توانید از اینترنت و امداد خودرو در تهران دریافت نمایید. البته می توانید در صورت وجود آنتن و جی پی اس به صورت آنلاین هم درخواست خود را ثبت کنید. از این رو می توانید درخواست جرثقیل آنلاین را به امداد ارائه دهید. اما در صورت بروز موارد زیر می توان از خودروبر تهران استفاده کرد:
•    جابجایی خودروهایی که فرسوده شده اند
•    جابجایی خودروهایی که دچار آسیب و به نوعی تصادفات شده اند
•    حمل تجهیزات و امکانات کشاورزی
اما در کنار تمامی این موارد بحث هزینه و تعرفه هایی که برای حمل خودرو با استفاده از خودروبر تهران در نظر گرفته می شود هم اهمیت پیدا می کند. در انتهای این مطلب قصد داریم تا این موضوع را نیز مورد بررسی قرار دهیم. 

اهمیت هزینه و تعرفه خودروبر تهران

همانطور که گفته شد تعرفه و هزینه ای که برای خودروبر تهران در نظر گرفته می شود بر اساس امکانات و تجهیزاتی که در اختیار کاربران قرار می گیرد متغیر خواهد بود. برای مثال کرایه خودروبر بر اساس مسافتی که برای حمل خودرو در نظر دارد با دیگر موارد متفاوت است. یعنی از نظر درون شهری یا برون شهری به طبع هزینه خودرو بر متغیر خواهد بود. هزینه حمل با جرثقیل نیز به همین صورت است و در برخی از موارد به نوع و شدت آسیب دیدگی نیز بستگی دارد. 
یعنی هزینه حمل خودرو با کامیون به طبع از قیمت حمل خودرو با جرثقیل پایین تر خواهد بود. قیمت جرثقیل یدک کش، هزینه حمل خودرو با جرثقیل به پارکینگ، هزینه حمل خودرو با تریلی و در نهایت قیمت حمل خودرو به جزئیات و امکاناتی بستگی دارد که این تعرفه ها از سوی امداد خودرو و شرکت حمل خودروبر تهران انجام می شود. در هر صورت همواره بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای این مجموعه از اهمیت بالای برخوردار بوده است.

1399/12/26