خودرو بر شیراز
در حال بارگزاری...

همه روزه و در همه ساعات فعال هستیم

آکورا  ILX مدل 2021 1400/04/21

آکورا  ILX مدل 2021

کیفیت داخلی ناامیدکننده ای دارد ، سیستم اطلاعات و سرگرمی آن یوزر فرندلی نیست و برای کاربران مشکلات فراوانی درست می کند. همچنین فضای صندلی های عقب جذاب نیست و این مسئله کمک می کند تا آکورا ILX مدل 2021 در ردیف های پایینی رتبه بندی های جدول خودرو های سواری لوکس ما قرار بگیرد.
نقاط قوت و ضعف آکورا  ILX
قیمت پایه آن مناسب است
مصرف سوخت خوبی دارد
کیفیت و طراحی داخلی آن دلچسب نیست و کیفیت مناسبی ندارد
سیستم استاندارد و آپشنال اطلاعات و سرگرمی آن پیچیده است
فضای پای سرنشینان عقب تنگ است
رانندگی با آن به اندازه رقبای آن سرگرم کننده نیست
رتبه بندی و تحقیق آکورا  ILX
آکورا ILX  توانسته رتبه شماره 10 را در گروه اتومبیل های لوکس کوچک کسب نماید. در حال حاضر آکورا ILX نمره 6.8 از 10 را کسب کرده است ، که بر اساس ارزیابی ما از 63 مورد تحقیق و عناصر داده با استفاده از منابع مختلف بدست آمده است.
اکورا 2021
آیا آکورا ILX ماشین خوبی است؟
در وایع شاید بتوان گفت نه ، آکورا  ILX ماشین خیلی خوبی نیست. فضای داخلی آن پر از وسایلی است که از مواد سطح پایین تشکیل شده است که انتظار نمی رود در یک  وسیله نقلیه لوکس بکار روند و فناوری آن ناامید کننده است. مدل پایه فقط با یک نمایشگر کوچک عرضه می شود ، در حالی که سیستم اطلاعات و سرگرمی آن که بصورت آپشنال ارائه می شود دارای تنظیم صفحه نمایش دوگانه است که بیش از حد پیچیده است. فضای بار برای آن در این کلاس در حد متوسط است و فضای پای عقب برای سرنشینان کمی تنگ است. اما شتاب و هندلینگ خوبی دارد ، اما عملکرد ILX در مقایسه با سایر اتومبیل های لوکس کوچک ناامید کننده است.
آکورا ILX چقدر هزینه دارد؟
آکورا ILX مدل 2021 با اختلافی زیاد کم قیمت ترین اتومبیل لوکس کوچک است. قیمت آن از 26100 دلار شروع می شود ، در حالی که هیچ رقیب در این کلاس با قیمت کمتر از 32000 دلار در بازار خرده فروشی این چنین قیمتی ارائه نکرده است. ILX با چند پکیج اختیاری در دسترس است که می تواند قیمت خودرو را به حدود 35000 دلار برساند.
آکورا ILX در مقابل سایر رقبا
آکورا ILX در مقابل مرسدس بنز CLA
مرسدس به طور کامل CLA را برای سال 2020 طراحی مجدد کرد. CLA دارای یک موتور پایه سرپوشیده است و دو پیشرانه 300 اسب بخاری AMG در دسترس است. در مقایسه با ILX ، CLA دارای هندلینگی اسپرت تر است ، همچنین فضای داخلی آن زیباتر است و سیستم مالتی مدیای کاربر پسندتری دارد. همچنین سیستم تمام چرخ متحرک نیز در دسترس قرار دارد. البته قیمت آکورا بسیار کمتر است ، اما این کافی نیست که آن را بیشتر از بنز توصیه کنید.
آکورا ILX در مقابل هوندا سیویک
هوندا سیویک یکی از اسپرت ترین هاست و در بالاترین رده های سواری های کوچک قرار گرفته است. سیویک موتور پایه خوبی دارد که کلیه نیازهای روزمره را برآورده می کند اما بازهم یک موتور مجهز به توربوشارژر بصورت اختیاری وجود دارد که Civic Type R را با عملکرد بالا در بالای لیست قرار می دهد. فضای بار بیشتری در مورد سیویک در اختیار خواهید داشت ، به خصوص در سبک بدنه هاچ بک موجود و ILX . همچنین در سیویک کیفیت کابین بهتری را در اختیار دارید و راحتی سرنشینان نیز بهتر از ILX است. هرچند قیمت سیویک چند هزار داری بیشتر است ولی توصیه ما سیویک است.
داشبورد آکورا  ILX مدل 2021
بررسی سیستم مالتی مدیا ، بلوتوث و سیستم پیمایش ILX
در مقایسه با تقریباً هر اتومبیل جدید موجود در بازار ، ILX از فناوری استاندارد کمی در بخش سیستم مالتی مدیا استفاده می کند. نمایشگر آن فقط 5 اینچ است و همه چیز با دکمه ها و دستگیره های سنتی روی پنل مرکزی کنترل می شود.
گزینه جایگزین برای این سیستم یک سیستم با صفحه نمایش دوتایی اختیاری است. صفحه نمایش لمسی 7 اینچی پایینی دارای ساختار منویی غیر منطقی برای دسترسی به تنظیمات و همچنین تنظیم کنترل های صوتی است. یک نمایشگر بزرگتر از آن نیز وجود دارد که می توانید آن را از طریق یک دکمه چرخشی در وسط داشبورد کنترل کنید. پیمایش - و گرافیک منسوخ آن - همانند Android Auto و Apple CarPlay در اینجا نمایش داده می شود.
یکی دیگر از دلایل ناامیدی مجبور کردن یکپارچه سازی تلفن های هوشمند با دکمه کنترل به جای لمس صفحه است. یادگیری جزئیات این سیستم احتمالاً مدتی طول خواهد کشید.
امکانات استاندارد سیستم مالتی مدیا: یک نمایشگر صوتی 5 اینچی ، استریو شش بلندگو ، بلوتوث و درگاه USB.
امکانات سیستم مالتی مدیای موجود: یک صفحه نمایش لمسی 7 اینچی ، یک نمایشگر 8 اینچی ، Android Auto ، Apple CarPlay ، یک استریو ممتاز هفت یا 10 بلندگو ، سیستم ناوبری ، رادیو ماهواره ای ، رادیو HD و سیستم telematics AcuraLink (به شما امکان می دهد به ILX از طریق تلفن هوشمند خود متصل شوید)
امکانات استاندارد اضافی: کنترل خودکار تهویه مطبوع دو منطقه ای ، ورودی بدون کلید مجاورت ، سقف ماهواره ای و روشنایی داخلی محیطی.
سایر امکانات موجود: اتو-دایم آینه دید عقب و درب اتوماتیک گاراژ.
بررسی موتور آکورا ILX
آکورا ILX با یک موتور چهار سیلندر تنفس طبیعی ارائه شده است که این موتور 201 اسب بخار قدرت و 180 پوند فوت گشتاور تولید می کند. این یک گزینه رضایت بخش است و متأسفانه گزینه های دیگری که قدرتمند باشند در دسترس نیست. شتاب از توقف خوبی دارد و وقتی پدال گاز ماشین را تا اخر بفشارید بخوبی شتاب می گیرد و واقعاً احساس خوبی می کنید. 
گیربکس اتوماتیک هشت سرعته دو کلاچه تعویض های نرم و به موقعی را فراهم می کند.
بررسی قابلیت اطمینان آکورا ILX :
آکورا ILX مدل 2021 دارای پیش بینی نمره قابلیت اطمینان 82 از 100 است. طبق JD Power پیش بینی نمره اطمینان 91-100 بهترین در نظر گرفته می شود ، 81-90 بسیار خوب ، 70-80 نمره متوسط و 0-69 نمره ضعیف است است .
ویژگی های ایمنی ILX:
ویژگی های استاندارد پیشرفته ایمنی:
سیستم هشدار برخورد به جلو.
سیستم ترمز خودکار اضطراری
سیستم هشدار خروج از جاده.
کروز کنترل تطبیقی
سیستم هشدار خروج از خط
سیستم کمکی نگهداری خودرو بین خطوط.
دوربین دنده عقب
ویژگی های ایمنی پیشرفته موجود:
سیستم نظارت بر نقاط کور
سنسورهای پارک عقب.
سیستم هشدار وقوع ترافیک درهنگام دنده عقب

درباره خودروبر شیراز
انجام کلیه امور امداد خودرو  و حمل خودرو  بصورت شبانه روزی در شیراز و سایر شهر های کشور همچنین حمل خودرو از شیراز به دیگر شهر های ایران توسط امداد خودرو شیراز 09176042366 .
خودروبر شیراز سال ها است که در زمینه حمل و نقل انواع خودرو در جاده ها مشغول فعالیت است. این مرکز یکی از برترین عرضه کنندگان خدمات خودرو و کار نقل و انتقال خودرو است. این شرکت با داشتن گروهی متخصص در سراسر کشور پاسخ گوی نیاز هموطنان عزیز است

 

1400/04/21