خودرو بر شیراز
در حال بارگزاری...

همه روزه و در همه ساعات فعال هستیم

سوبارو کراس ترک 2021 1400/07/12

سوبارو کراس ترک 2021

سوبارو کراس ترک 2021 دارای سواری نرم و سیستم اطلاعات و سرگرمی بصری با رابط کاربری آسان است ، اما موتور پایه قدیمی آن را در رده بندی شاسی بلندهای کوچک کامپکت ما حفظ می کند.

جوانب مثبت منفی سوبارو کراس ترک 2021

کابین جادار
فناوری های بکار رفته در آن سر راست با کاربری آسان است
سواری راحت
چهار چرخ متحرک اکنون بصورت استاندارد است
موتور پایه معمولی و ضعیف
گردش بدنه در پیچ ها پایین تر از حد انتظار
مواد کابین باکیفیت پایین تر نسبت به رقبا
موارد جدید برای کراس ترک 2021
استایل بیرونی شیک تر شده است
تریم اسپرت برای اولین بار معرفی شد
گزینه موتور قوی تر اضافه شد

رتبه بندی و تحقیقات سوبارو کراس ترک 2021

سوبارو کراس ترک 2021 رتبه ششم را در گروه شاسی بلندهای ساب کامپکت است. در حال حاضر کراس ترک2021 دارای نمره 7.7 از 10 است که بر اساس ارزیابی ما از 34 قطعه تحقیق و عناصر داده با استفاده از منابع مختلف است.
سوبارو کراس ترک 2021 یک شاسی بلند خوب و در رده بندی های شاسی بلندهای ساب کامپکت است. برای چنین وسیله نقلیه کوچکی ، فضای زیادی برای مسافران وجود دارد و ظرفیت بار آن نیز خوب است. کنترل های اطلاعات و سرگرمی آن بسیار ساده است ، و برای سال 2021 کاملاً جدید است ، کراس ترک را می توان با موتور قوی تری در اختیار داشت که شتاب سریع تری را ارائه می دهد. همچنین یکی از معدود مدلهای کلاس است که می تواند در جاده ها حرکت کند. با این حال ، موتور پایه کسل کننده است و هندلینگ آرام آن رانندگی را مانند شاسی بلندهای رقیب ، که بسیاری از آنها کابین های قشنگ تری نیز دارند ، لذت بخش می کند.

قیمت سوبارو کراس ترک چقدر است؟

قیمت پایه سوبارو کراس ترک 2021 از 22،245 دلار شروع می شود. این قیمت برای یک ساب کامپکت گران است ، اما به خاطر داشته باشید که این سوبارو به صورت استاندارد با سیستم چهار چرخ متحرک عرضه می شود. دریافت AWD در اکثر رقبا چند هزار دلار به قیمت اضافه می کند.

سوبارو کراس ترک 2021 در مقابل سایر رقبا

سوبارو کراس ترک در مقابل هوندا HR-V

در مقایسه جانبی ، هوندا HR-V رتبه نزدیکی با سوبارو کراس ترک دارد. هوندا فضای بار بیشتری دارد و فرمان پذیری بهتری نیز دارد ، اما سوبارو سواری ملایم تری دارد و کنترل های اطلاعات و سرگرمی بصری بیشتری دارد. هر دو خودرو دارای موتورهای پایه بسیار زیادی هستند ، اگرچه بر خلاف HR-V ، کراس ترک دارای موتورهای قوی تری است. برای دستیابی به آن نیاز به صرف هزینه بسیار بیشتری است. انتخاب بین این شاسی بلندهای کوچک کامپکت موضوع ترجیحی است.

سوبارو کراست ترک در مقابل تویوتا C-HR

تویوتا C-HR دارای یک لیست طولانی از فناوری ایمنی استاندارد است و از هندلینگ فوق العاده ای برخوردار است ، اما در بیشتر موارد کراس ترک خودروی بهتری است. سوبارو دارای سیستم چهار چرخ متحرک است که در تویوتا نمی توانید آن را بیابید. سوبارو همچنین فضای بیشتری برای مسافران و همچنین فضای بار دارد. هر دو مدل دارای موتورهای پایه نرمی هستند ، اما مدل اختیاری سوبارو با تویوتا بی نظیر است.
سوبارو کراس ترک 2021

بررسی سیستم اطلاعات سرگرمی ، ناوبری کراس ترک 2021

سیستم سرگرمی StarLink سوبارو بصری است. منوهای صفحه لمسی به خوبی سازماندهی شده و خواندن و کارکردن با آن آسان است. همچنین کنترل های فیزیکی مناسبی برای تنظیم کنترل های تهویه مطبوع وجود دارد.
امکانات استاندارد سیستم اطلاعات سرگرمی: صفحه لمسی 6.5 اینچی ، Apple CarPlay ، Android Auto ، استریو با چهار بلندگو ، بلوتوث و پورت USB.
امکانات سیستم اطلاعات سرگرمی موجود: صفحه نمایش لمسی 8 اینچی ، سیستم ناوبری ، هات اسپات Wi-Fi ، سه پورت USB اضافی ، رادیو HD ، رادیو ماهواره ای و استریو شش یا هشت بلندگو.
سایر امکانات استاندارد: کنترل خودکار تهویه مطبوع.
سایر امکانات موجود: استارت دکمه ای ، ورود بدون کلید مجاور و مونروف.

بررسی موتور سوبارو کراس ترک 2021

اینکه کدام موتور را دریافت کنید بستگی به سطح تریم دارد. مدل های پایه و پریمیوم دارای یک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر با قدرت 152 اسب بخار و 145 پوند فوت گشتاور هستند. این موتور ضعیف است. شتاب کندی دارد و ادغام خطوط در بزرگراه نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد. شما می توانید بین گیربکس دستی شش سرعته و اتوماتیک متغیر پیوسته (CVT) یکی را انتخاب کنید.
تریم های اسپرت و لیمیتد که موتور را به 2.5 لیتری چهار سیلندر خطی ارتقا می یابند که 182 اسب بخار قدرت و 176 پوند فوت گشتاور تولید می کند. این همان موتور موجود در پایه سوبارو فارستر و سوبارو اوت بک است. در اینجا ، به خوبی با سوبارو کراس ترک مناسب است و به شما امکان می دهد شتاب و قدرت بیشتری را در اختیار داشته باشید. CVT تنها گیربکس ارائه شده با این موتور است.

امکانات ایمنی سوبارو کراس ترک 2021

استاندارد ایمنی پیشرفته:
دوربین دنده عقب.
آپشن های ایمنی پیشرفته موجود:
ترمز اضطراری اتوماتیک جلو و عقب.
هشدار برخورد به جلو.
هشدار خروج از خط.
سیستم کمکی نگه داشتن خودرو روی خط.
سیستم نظارت بر نقاط کور.
سیستم هشدار ترافیک در هنگام دنده عقب.
کروز کنترل تطبیقی.
چراغهای نور بالا اتوماتیک.
چراغهای جلو تطبیقی.

تویوتا RAV4 پرایم 2021

تویوتا RAV4 پرایم 2021 خودرویی کاملاً جدید در میانه رتبه بندی شاسی بلندهای هیبریدی و برقی ما قرار دارد. این خودرو دارای موتوری قوی و کابینی راحت و دارای امکانات بسیاری است ، اما رانندگی آن به اندازه برخی رقبا سرگرم کننده نیست و سیستم اطلاعات سرگرمی آن باید به روز رسانی شود.

تویوتا هایلندر هیبریدی 2021

تویوتا هایلندر هیبریدی 2021 به دلیل سواری راحت ، صندلی های جادار و لیست فراوان از امکانات استاندارد ، در رتبه های بالای شاسی بلند هیبریدی و برقی ما قرار دارد.


 

1400/07/12