خودرو بر شیراز
در حال بارگزاری...

همه روزه و در همه ساعات فعال هستیم

مزدا CX-9 مدل 2021 1400/07/19

مزدا CX-9 مدل 2021

مزدا CX-9 مدل 2021 به لطف عملکرد و هندلینگ پویا وهمچنین در اخیتار داشتن کابینی خوش ساخت و لوکس در مکانهای بالایی رده بندی شاسی بلند های متوسط ما قرار می گیرد.

جوانب مثبت منفی

میزان مصرف سوخت عالی.
موتورهای پرقدرت و  پر جنب و جوش.
کابین مجلل.
جای بار کوچک.
ردیف سوم تنگ.
جدید برای 2021
به روز رسانی سیستم اطلاعات سرگرمی.
تریم Carbon Edition برای اولین بار معرفی شد.

رتبه بندی و تحقیقات مزدا CX-9 مدل 2021

مزدا CX-9 مدل 2021 رتبه 2 را در رده بندی شاسی بلندهای متوسط  به خود اختصاص داده است. در حال حاضر مزدا CX-9  دارای نمره کلی 8.5 از 10 است که بر اساس ارزیابی ما از 42 عناصر داده با استفاده از منابع مختلف است.
مزدا CX-9  یک شاسی بلند  متوسط خوبی است. این خودرو با موتور پرانرژی ، درجه مصرف بهینه سوخت فوق العاده و ترکیبی متعادل از راحتی و سواری اسپرت ، عملکرد  برتری در کلاس را ارائه کرده است. در داخل ، از آپشن های ذیل بهره می برد از جمله متریال کابین زیبا و کنترل های اطلاعات و سرگرمی بصری. CX-9 همچنین از نظر ایمنی هنگام تصادف رتبه بالایی دارد و از آپشن های استاندارد ایمنی فعال برخوردار است. این کراس اوور به غیر از داشتن فضای مسافر و بار اضافی ، یک وسیله نقلیه خوب است.

قیمت مزدا CX-9 چقدر است؟

قیمت اولیه مزدا CX-9 اسپرت 33960 دلار است که قیمت خرده فروشی آن از اکثر خودروهای کلاس پایین تر است. قیمت پایه برای تریم برتر Signature به 46605 دلار افزایش می یابد.

مزدا CX-9 مدل 2021 در مقابل سایر رقبا

مزدا CX-9 در مقابل تویوتا هایلندر

اگر شاسی بلند متوسطی می خواهید که بتواند هشت نفر را حمل کند یا اتاق بار کمی بیشتر داشته باشد ، تویوتا هایلندر گزینه بهتری نسبت به مزدا است. در غیر این صورت ، مزدا CX-9  به دلیل وسایل زیبای کابین و هندلینگ جذاب تر ، خودروی برتری است.

مزدا CX-9  در مقابل هیوندای پالیسد

هیوندای پالیسد یکی دیگر از خودروهای فوق العاده در این کلاس است. که مزدا را از نظر فضا تحت الشعاع قرار می دهد و صندلی های ردیف سوم مناسب بزرگسالان و اتاق بار بیشتری در پشت هر ردیف فراهم می کند. هر دو خودرو دارای کابین مجلل و هندلینگ مناسب هستند ، هرچند مزدا CX-9 از نظر اسپرت بودن به آن برتری دارد. همچنین مزدا از نظر مصرف سوخت رتبه بهتری دارد. با این حال ، خرید هیوندای حدود 1450 دلار کمتر برای خرید آن می پردازند. هر دو این شاسی بلندها انتخاب های خوبی هستند.
مزدا CX-9 مدل 2021

اطلاعات سرگرمی ، بلوتوث و ناوبری مزدا CX-9

استفاده از سیستم سرگرمی MazdaConnect آسان است. صفحه نمایش لمسی بزرگ و پاسخگو است ، با گرافیک واضح. همراه با کنترل های فیزیکی مناسب است.
آپشن های استاندارد سیستم اطلاعات سرگرمی: صفحه لمسی 10.3 اینچی ، Android Auto ، Apple CarPlay ، استریو با شش بلندگو ، دو درگاه USB ، بلوتوث و هات اسپات Wi-Fi.
آپشن های سیستم اطلاعات و سرگرمی موجود: سیستم ناوبری ، کلاستر ابزار سنجش دیجیتال 7 اینچی ، شارژ دستگاه بی سیم ، چهار پورت USB دیگر ، رادیو ماهواره ای و استریو Bose با 12 بلندگو.
سایر آپشن های استاندارد: استارت دکمه ای و کنترل خودکار تهویه مطبوع در سه منطقه.
سایر آپشن های موجود: ورودی بدون کلید مجاور و مونروف.

موتور مزدا CX-9

هر مزدا CX-9  دارای موتور 2.5 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر است. قدرت و گشتاور بسته به نوع سوخت اکتان مورد استفاده شما متفاوت است. توربو چهار سیلندر با بنزین معمولی 227 اسب بخار قدرت و 310 پوند فوت گشتاور دارد. بنزین ممتاز این ارقام را به ترتیب به 250 و 320 افزایش می دهد.
این موتور توربوشارژ خود را در برابر بیشتر رقیبان که  موتورهای V6 که قدرت بیشتری ارائه می دهند خود را حفظ می کند. این موتور 4 سیلندر مجهز به توربوشارژ چه در رانندگی در شهر و چه رانندگی در بزرگراه به راحتی نیازهای شما را برآورده می کند. برخی از منتقدان گیربکس آنرا به دلیل تعویض بی عیب و نقص دنده ها تحسین می کنند ، اما برخی دیگر ترجیح می دهند به جای گیربکس شش سرعته مزدا CX-9 ، یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته را داشتند.

آپشن های ایمنی مزدا CX-9

آپشن های ایمنی پیشرفته استاندارد:
دوربین دنده عقب.
سیستم نظارت بر نقاط کور.
سیستم هشدار ترافیک درهنگام دنده عقب.
هشدار برخورد به جلو.
ترمز اضطراری خودکار به جلو.
سیستم تشخیص عابر پیاده.
سیستم هشدار خروج از خط.
سیستم کمکی نگه داشتن خودرو روی خط.
کروز کنترل تطبیقی.
آپشن های ایمنی پیشرفته موجود:
سیستم دوربین پارکینگ با نمای اطراف.
سیستم ارزیابی هوشیاری راننده.
سنسورهای پارک جلو و عقب.
ترمز اضطراری اتوماتیک درهنگام دنده عقب.
سیستم تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی.
چراغهای جلو تطبیقی.

تویوتا RAV4 پرایم 2021

تویوتا RAV4 پرایم 2021 خودرویی کاملاً جدید در میانه رتبه بندی شاسی بلندهای هیبریدی و برقی ما قرار دارد. این خودرو دارای موتوری قوی و کابینی راحت و دارای امکانات بسیاری است ، اما رانندگی آن به اندازه برخی رقبا سرگرم کننده نیست و سیستم اطلاعات سرگرمی آن باید به روز رسانی شود.

تویوتا هایلندر هیبریدی 2021

تویوتا هایلندر هیبریدی 2021 به دلیل سواری راحت ، صندلی های جادار و لیست فراوان از امکانات استاندارد ، در رتبه های بالای شاسی بلند هیبریدی و برقی ما قرار دارد.

1400/07/19