خودرو بر شیراز
در حال بارگزاری...

همه روزه و در همه ساعات فعال هستیم

مازراتی لوانته 2021 1400/08/04

مازراتی لوانته 2021


مازراتی لوانته 2021 یکی از سرگرم‌کننده‌ترین خودروها در کلاس شاسی‌بلند های سایز متوسط لوکس است، اما فاقد ظرافت داخلی به اندازه برخی از رقبا است. این کراس اوور ایتالیایی به دلیل فقدان اطلاعات ایمنی و قابلیت اطمینان، امتیاز یا رتبه بندی کلی ندارد.

جوانب مثبت منفی

موتوری با قدرت فوق العاده
هندلینگ پویای اسپرت
سیستم اطلاعات سرگرمی بصری
میزان مصرف سوخت بالا
برخی از مواد در داخل کابین کیفیت معمولی دارند
ظرفیت بار کمتر از حد متوسط کلاس
از لحاظ قیمت بسیار گران تر از اکثر رقبای کلاس قیمت خورده است
موارد جدید برای سال 2021
سیستم اطلاعات سرگرمی در مدل 2021 به روز شده است
طراحی داخلی و خارجی آن تازه شده است

تحقیق و رتبه بندی

مازراتی لوانته 2021 در بین شاسی بلندهای لوکس سایز متوسط به دلیل در دسترس نبودن اطلاعات ایمنی رتبه بندی کلی نشده است. در حال حاضر، امتیاز کلی مازراتی لوانته در دسترس نیست، اگرچه رتبه بندی منتقدان، امتیاز عملکرد و امتیاز داخلی آن بر اساس ارزیابی ما از 25 مورد تحقیق و داده است.
اما در کل می توان گفت مازراتی لوانته شاسی بلند خوبی است. بزرگترین نقاط قوت عملکرد خوب آن است. تعداد کمی از شاسی بلندهای سایز متوسط لوکس ترکیبی از قدرت و هندلینگ مورد نظر را در لوانته ارائه می دهند. لوانته همچنین دارای صندلی های جلویی راحت و سیستم اطلاعات سرگرمی با کاربری آسان است.
با این حال، برخی از ایرادات در این شاسی بلند ایتالیایی وجود دارد. ظرفیت بار و میزان مصرف بالای بنزین آن برای این کلاس ضعیف است. همچنین کابین لوانته به اندازه برخی از کابین های رقیب شیک نیست و سواری آن محکم تر از آن چیزی است که از یک وسیله نقلیه لوکس انتظار دارید.

بررسی قیمت مازراتی لوانته :

مازراتی لوانته دارای MSRP اولیه 78290 دلاری است. این قیمت پایه از قیمت شروع بسیاری از رقبا در کلاس بالاتر است. لوانته سه تریم دیگر نیز در اختیار دارد که مدل برتر Levante Trofeo از 153090 دلار شروع می شود. تعداد کمی از رقبا دارای تریم های برتری هستند که به اندازه Trofeo قیمتی اینچنین بالا دارند.
مازراتی لوانته 2021

مازراتی لوانته در مقابل سایر

مازراتی لوانته در مقابل پورشه کاین

پورشه کاین یکی از معدود خودروهای شاسی بلند سایز متوسط ​​لوکس است که می تواند عملکرد بهتری نسبت به لوانته داشته باشد. البته لوانته کمی قدرتمندتر است – اگرچه هر دو شاسی بلند دارای شتاب و قدرت زیادی هستند – اما کاین در هندلینگ برتری کمی دارد و همچنین می توان گفت سواری راحت تری دارد. پورشه همچنین دارای فضای داخلی زیباتر، صندلی‌های عقب بهتر، و فضای بار کمی بیشتری است که همگی حدود 10000 دلار کمتر از مازراتی پایه هستند.

مازراتی لوانته در مقابل بی ام و X5

ب‌ام‌و X5 در صدر رده‌بندی شاسی‌بلندهای سایز متوسط ​​لوکس ما قرار دارد، زیرا دارای نقاط ضعف کمی است. X5 دارای کابینی زیبا، تجهیزات ایمنی زیاد و سیستم اطلاعات سرگرمی استاندارد فراوانی است همچنین دارای فضای بار بیشتری نسبت به لوانته است که همگی قیمت بسیار پایین‌تری دارند. ب‌ام‌و برخلاف مازراتی ردیف سوم صندلی‌ها را نیز ارائه می‌کند. البته لوانته قدرتمندتر است و همچنین ممکن است برتری کمی در هندلینگ داشته باشد، اما به نظر میرسد با X5 رانندگی لذت بخش تر باشد، بنابراین عملکرد برای شاسی بلند ایتالیایی مزیت بزرگی نیست.

بررسی سیستم اطلاعات سرگرمی، بلوتوث و ناوبری لوانته

بسیاری از رقبا صفحه نمایش لمسی بزرگتری نسبت به این مازراتی دارند، اما این ممکن است تنها مورد منفی واقعی شما از راه اندازی سیستم اطلاعات سرگرمی آن باشد. سیستم به روز شده آن بصری و کاربر پسند است و کنترل ها پاسخگویی کامل دارند و این سیستم برای استفاده آسان طراحی شده است. دکمه‌ها و دستگیره‌هایی برای برخی عملکردها وجود دارد و امکانات اتصال راحت تلفن هوشمند مانند Android Auto و Apple CarPlay به صورت استاندارد ارائه می‌شوند.
ویژگی های استاندارد سیستم اطلاعات سرگرمی: صفحه نمایش لمسی 8.4 اینچی، سیستم ناوبری، Android Auto، Apple CarPlay، رادیو ماهواره ای، استریو با هشت بلندگو، چهار پورت USB و بلوتوث.
ویژگی‌های سرگرمی اطلاعاتی قابل انتخاب : استریوی پریمیوم Harman Kardon با 14 بلندگو و استریو صدای فراگیر با 17 بلندگو Bowers & Wilkins.
ویژگی‌های استاندارد اضافی: سانروف پانوراما، جعبه دستکش خنک‌شده، ورودی بدون کلید مجاورت، استارت از راه دور، و نمایشگر ابزار دیجیتال ۷ اینچی.
سایر ویژگی های موجود: کنترل تهویه مطبوع خودکار دو منطقه ای و سنسور کیفیت هوا.

بررسی موتور لوانته

لوانته پایه با یک موتور V6  مجهز به توربوشارژ دوقلو که  345 اسب بخار توان دارد عرضه می شود. سه موتور دیگر نیز موجود هستند: یک موتور 3.0 لیتری V6  توئین توربو با قدرت 424 اسب بخار، یک موتور V8 پرقدرت 3.8 لیتری توئین توربو با قدرت 550 اسب بخار و یک موتور V8 پرقدرت 3.8 لیتری توئین توربو با قدرت 580 اسب بخار. به هر موتور یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک متصل می شود.
این شاسی بلند به سرعت میتواند شتاب بگیرد و به راحتی وارد لاین سرعت شود، حتی با موتور پایه. موتورهای V8 با کارایی بالا همه چیز را به سطح دیگری منتقل می کند و لوانته را شبیه به خودروهای اسپرت می کند. لوانته را در حدود چهار ثانیه از صفر به 100 کیلومتر در ساعت می رساند. قدرت کلی این موتورها تقریباً برای هر موقعیت رانندگی کافی است و صدای اگزوز لوانته حضور شما را هنگام فشار دادن پدال گاز کاملا و بخوبی اعلام می کند.
ویژگی های ایمنی لوانته

ویژگی های ایمنی پیشرفته استاندارد:


دوربین دنده عقب
سنسور پارک جلو و عقب
سیستم نظارت بر نقاط کور

ویژگی های ایمنی پیشرفته موجود:

هشدار برخورد رو به جلو
سیستم تشخیص عابر پیاده
سیستم ترمز اضطراری خودکار
کروز کنترل تطبیقی
سیستم هشدار خروج از خط
سیستم کمکی حفظ خودرور روی خط
سیستم دوربین پارکینگ با دید فراگیر
تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی.


آشنايي با امداد خودرو و امكانات آن
مثل معروفي وجود دارد كه خودرو را به آب وآتش تشبيه مي كند. اين مثل به آن معنا است كه هرگز نمي توان تضمين صد درصد روي طول عمر خودرو داشت. حتي بهترين خودرو ها هم خراب مي شوند. اما در اين ميان امداد خودرو چه جايگاهي دارد؟ يك راه بسيار مرسوم در رابطه با خرابي خودرو، بردن آن به تعميرگاه است. در اغلب موارد هم اين روش جواب مي دهد.

امداد خودرو شیراز

خودرو بر چیست و چه کاربردی دارد؟
خودرو بر یک نام آشنا برای کسانی است که ممکن است بارها و یا حداقل یک بار شاهد آسیب خودرو خود بوده اند. حمل و جابجایی خودروهایی که در جاده و یا هر جای دیگر به حمل فوری نیاز دارند توسط ماشین امداد خودرو انجام می شود. به همین دلیل ممکن است که این نام برای شما آشنا باشد
البته در این بین استفاده از یدکش نیز ممکن است توسط افراد از اهمیت بالایی برخوردار باشد ولی وجود خودرو بر حساسیت بالاتری دارد. به این جهت که معمولا برای خودروهای سواری یا اتومبیل مورد استفاده قرار می گیرد و یدک کش برای خودروهای سنگین استفاده می شود. در این مقاله ما قصد داریم تا در مورد خودروبر، کاربردهای آن و همچنین تجهیزات مکانیزه موجود در آن و ارتباطش با صنعت و شرکت حمل خودرو با کفی خودرو بر بررسی کنیم.



 

1400/08/04