خودرو بر شیراز
در حال بارگزاری...

همه روزه و در همه ساعات فعال هستیم

جیپ گرند چروکی 2021 1400/08/15

جیپ گرند چروکی 2021

بررسی اجمالی جیپ گرند چروکی 2021

جیپ گرند چروکی 2021 در نیمه پایینی و در وضعیتی رقابتی در کلاس شاسی بلندهای سایز متوسط قرار دارد. گرند چروکی دارای فضای داخلی شیک، سیستم اطلاعات سرگرمی کاربرپسند و توانایی عالی در مسیرهای آفرود است، اما همچنین دارای یک سواری سفت و فضای بار غیرقابل قبولی است.

جوانب مثبت منفی

قابلیت آفرود بسیار خوب
ترکیبی از موتور قدرتمند
سیستم اطلاعات سرگرمی کاربر پسند
مصرف سوخت بالاتر از حد متوسط کلاس
فضای بار کوچک برای یک شاسی بلند سایز متوسط
کیفیت سواری سفت و محکم
نمره ایمنی پایین برای کلاس
موارد جدید برای سال 2021
تریم های Laredo X و   Anniversary 80 ام اضافه شدند.

رتبه بندی و تحقیق

جیپ گرند چروکی 2021 رتبه هشتم را در رده بندی شاسی بلندهای متوسط به خود اختصاص داده است. در حال حاضر جیپ گرند چروکی دارای امتیاز 8.0 از 10 است که بر اساس ارزیابی ما از 81 تحقیق و عناصر داده با استفاده از منابع مختلف است.
جیپ گرند چروکی 2021 یک شاسی بلند متوسط است. این خودرو دارای فضای داخلی لوکس با صندلی‌های راحت، سیستم اطلاعات سرگرمی با کاربری آسان و فضای مناسب برای بزرگسالان در هر دو ردیف است. موتور V6  استاندارد گرند چروکی بیش از اندازه کافی برای رانندگی روزمره قدرت دارد، ولی اگر می خواهید باز هم قدرت بیشتری داشته باشید، سه موتور V8 قدرتمند دیگر نیز در دسترس شما است. بزرگترین نقطه قوت گرند چروکی تطبیق پذیری آن است. تقریباً برای هر سلیقه ای تریم خاص آن وجود دارد، از تریل هاوک گرفته که فاتح آفرود به شمار می رود یا تریم لوکس  Trackhawk که علاوه بر جنبه های آفرود ، لوکس بودن را از تایر تا داخل کابین در نظر گرفته است.

قیمت جیپ گرند چروکی چقدر است؟

جیپ گرند چروکی 2021 دارای قیمت پایه 34200 دلاری است که بالاتر از سایر شاسی بلندهای سایز متوسط است. قیمت برای تریم آفرود Trailhawk به 45600 دلار و برای تریم  Trackhawk که تریم لوکس و آفرود همزمان است و قدرت 707 اسب بخاری دارد به 87895 دلار افزایش می یابد.

جیپ گرند چروکی در مقابل سایر رقبا

جیپ گرند چروکی در مقابل دوج دورانگو

دوج دورانگو شباهت های زیادی با گرند چروکی دارد، از سیستم اطلاعات سرگرمی و امکانات فنی گرفته تا گزینه های موتور و گیربکس. در واقع، هر دوی این شاسی بلندهای سایز متوسط در یک کارخانه تولید می شوند. اگرچه تفاوت های قابل توجهی وجود دارد. دورانگو می‌تواند تا هفت سرنشین را حمل کند، در حالی که گرند چروکی فقط پنج نفره است. دوج همچنین دارای فضای بار بسیار بزرگتری است ، کیفیت سواری نرم تری دارد ، همچنین ظرفیت بکسل بالاتری ارائه می کند و قیمت اولیه آن کمی پایین تر از جیپ است. این موارد باعث می‌شود دورانگو انتخاب بهتری برای اکثر خریداران باشد. از سوی دیگر، اگر می‌خواهید به مسیرهای آفرود بروید، گرند چروکی را دنبال کنید زیرا آفرودر بهتری است.

جیپ گرند چروکی در مقابل تویوتا 4 رانر

تویوتا 4 رانر ده‌ها سال است که وجود دارد و می‌تواند زمین‌های ناهمواری را که اکثر شاسی‌بلندهای سایز متوسط دیگر را به چالش می کند، بخوبی اداره کند. انتخاب بین این شاسی بلند در مسیرهای ناهموار ممکن است یک موضوع ترجیح شخصی باشد. اما 4 رانر دارای فضای بار بزرگتر، صندلی های هفت نفره و ویژگی های ایمنی استاندارد بیشتری است. با این حال، گرند چروکی دارای فضای داخلی غنی‌تر، هندلینگ بهتر، ظرفیت بکسل بالاتر و عملکرد موتور قوی‌تر است. در نهایت، رفتارهای شلخته 4 رانر در جاده و کابین قدیمی آن است که آن را به انتهای رده بندی کلاس هدایت می کند.

سیستم اطلاعات سرگرمی، بلوتوث و ناوبری گرند چروکی

جیپ گرند چروکی با یک صفحه نمایش لمسی استاندارد 7 اینچی یا یک صفحه نمایش لمسی 8.4 اینچی در دسترس ارائه می شود. هر دو نمایشگر دارای منوهای ساده، نمادهای بزرگ، و دکمه‌ها و دستگیره‌های اضافی برای کنترل‌های صوتی و تهویه مطبوع هستند. این امر کارکرد سیستم را در حین رانندگی آسان می کند. Apple CarPlay و Android Auto نیز استاندارد هستند و به کاربران این امکان را می‌دهند تا امکانات گوشی هوشمند خود را یکپارچه سازی کنند. در مجموع، نرم افزار اطلاعات سرگرمی Uconnect جیپ جدیدترین سیستم نیست، اما این سیستم بسیار کاربرپسند است.
ویژگی های استاندارد اطلاعات سرگرمی: صفحه نمایش لمسی 7 اینچی، Apple CarPlay، Android Auto، بلوتوث، دو پورت USB، رادیو ماهواره ای و استریو با شش بلندگو.
ویژگی های سرگرمی اطلاعاتی موجود: صفحه نمایش لمسی 8.4 اینچی، سیستم ناوبری، نقطه اتصال Wi-Fi، رادیو HD، استریو با 9 بلندگو، سیستم صوتی هارمن کاردون با 19 بلندگو، و سیستم سرگرمی صندلی عقب با DVD و سازگاری با Blu-ray.
ویژگی های استاندارد اضافی: کنترل تهویه مطبوع خودکار دو منطقه ای، ورود بدون کلید و استارت با دکمه.
سایر ویژگی های موجود: درب برقی، راه اندازی از راه دور، سانروف و سانروف پانوراما.
جیپ گرند چروکی 2021

بررسی موتور گرند چروکی

جیپ گرند چروکی به صورت استاندارد با موتور V6  با قدرت 295 اسب بخاری ، گیربکس هشت سرعته اتوماتیک و دیفرانسیل عقب عرضه می شود. همچنین سیستم چهار چرخ متحرک نیز موجود است. این موتور V6  برای رانندگی روزانه بسیار مناسب است. کارکرد بی سر و صدایی دارد و گرند چروکی را در اطراف شهر و با سرعت های بالاتر به حرکت در می آورد. این موتور V6  همچنین قدرت سبقت گیری مناسبی را در بزرگراه تامین می کند. گیربکس هشت سرعته اتوماتیک نیز شایسته تحسین است. این گیربکس تعویض دنده ها را نرم و در عین حال سریع انجام میدهد.
سه موتور V8 دیگر نیز موجود هستند  و هر کدام کمی ذهنیت مثبت به  گرند چروکی را بیشتر می کند. یک موتور 5.7 لیتری V8 360 اسب بخاری در تریم های Trailhawk، Overland، High Altitude و Summit بصورت اختیاری وجود دارند. این کار شتاب گیری روی سطح شیب دار و عبور از سایر وسایل نقلیه را آسان می کند. همچنین برای کشیدن تریلر بهتر از موتور V6 استاندارد است. 

عملکرد آفرود گرند چروکی

جیپ گرند چروکی در مسیرهای آفرود عملکرد خوبی دارد، به‌ویژه در پیکربندی Trailhawk که به‌صورت استاندارد با لاستیک‌های همه منظوره، صفحات لغزنده متعدد، جعبه انتقال دو سرعته، دیفرانسیل عقب با لغزش محدود و سیستم تعلیق بادی Quadra-Lift جیپ عرضه می‌شود. این امکانات در تریم های دیگر بصورت اختیاری هستند. سیستم تعلیق به خوبی روی صخره ها و سوراخ ها جواب میدهد و فاصله 10.8 اینچی از زمین را در بالاترین حالت خود ایجاد می کند و به گرند چروکی اجازه می دهد تا با خیال راحت از موانع بالا برود. سیستم کنترل کشش، حتی بر روی سطوح لغزنده نیز بسیار خوب عمل می کند.
ویژگی های ایمنی گرند چروکی

ویژگی های ایمنی پیشرفته استاندارد:

دوربین دنده عقب
سنسورهای پارک عقب
سیستم نظارت بر نقاط کور
سیستم هشدار ترافیک درهنگام دنده عقب
ویژگی های ایمنی پیشرفته موجود:
سیستم هشدار برخورد رو به جلو
ترمز اضطراری خودکار
کروز کنترل تطبیقی
سیستم هشدار خروج از خط
سیستم کمکی حفظ خودرو روی خط
دستیار پارک هندزفری
چراغ های جلوی اتوماتیک.

لندروور دیسکاوری 2021

لندروور دیسکاوری 2021 توانایی استثنایی در آفرود دارد و همچنین دارای صندلی‌های جاداری است. با این حال، موتور آن به اندازه برخی از رقبا قدرتمند نیست. این خودرو امتیاز یا رتبه بندی کلی ندارد زیرا به طور کامل تست تصادف نشده است.

کیا سول 2021

کیا سول 2021 یکی از شاسی بلندهای ساب کامپکت برتر ما است. فضای اتاق کابین برای سرنشینان بالغ کاملا کافی است و فناوری های کاربرپسندی دارد، اما به اندازه برخی از رقبای کلاس اسپرت نیست.

 

1400/08/15