خودرو بر شیراز
در حال بارگزاری...

همه روزه و در همه ساعات فعال هستیم

هیوندای ونیو 2021 1400/08/18

هیوندای ونیو 2021

بررسی اجمالی هیوندای ونیو 2021

هیوندای ونیو 2021 در رتبه سوم بالای رده‌بندی شاسی بلندهای ساب کامپکت ما قرار دارد هرچند به ظاهر و برند این خودرو نمی خورد که در جایگاه سوم قرار داشته باشد. این هیجان انگیزترین شاسی بلند برای رانندگی نیست، اما دارای فضای داخلی راحت و فناوری کاربر پسند با قیمتی مقرون به صرفه است.

جوانب مثبت منفی هیوندای ونیو 2021

مانور آسان در فضاهای تنگ
میزان مصرف سوخت بهینه خوب
فناوری اطلاعات سرگرمی با کاربری آسان
ظرفیت بار کوچک
موتور گاهی اوقات بی حال است
موارد جدید برای سال 2021
گیربکس شش سرعته دستی دیگر متوقف شده است
برخی از امکانات بین تریم ها در حال جابجایی هستند.

تحقیق و جوایز هیوندای ونیو 2021

هیوندای ونیو 2021 فینالیست بهترین شاسی بلند ساب کامپکت ما در سال 2021 از لحاظ اقتصادی است. در حال حاضر، هیوندای ونیو دارای امتیاز 7.8 از 10 است که بر اساس ارزیابی ما از 23 تحقیق و داده است.
هیوندای ونیو 2021 یک شاسی بلند ساب کامپکت خوب است. در واقع، ما آن را به دلیل ترکیبی محکم از کیفیت و ارزش، به عنوان فینالیست برای جایزه بهترین شاسی بلند ساب کامپکت 2021 برای جایزه مقرون به صرفه بودن معرفی کردیم. سواری محکم اما راحتی دارد و میزان مصرف سوخت فوق العاده ای دارد. در داخل، خوب به نظر می رسد و صندلی های نسبتاً جاداری دارد و استفاده از سیستم اطلاعات سرگرمی آن نسبت به بسیاری از سیستم های رقیب راحت تر است. موتور آن چندان قدرتمند نیست، و حتی با استانداردهای کراس اوورهای کوچک، هیوندای ونیو تقریباً فضای بار کافی ندارد.

هیوندای ونیو 2021

بررسی قیمت هیوندای ونیو 2021

قیمت پایه هیوندای ونیو از حدود 18750 دلار شروع می شود، رقمی که تقریباً کمتر از قیمت اولیه تمام رقبای هم کلاسی اش است. با بالا رفتن محدوده تریم، قیمت آن خیلی گران نمی شود. قیمت بالای خودروی جین هیوندای ونیو از 22050 دلار شروع می‌شود که بسیار پایین‌تر از قیمت تیپ‌های چند شاسی بلند ساب کامپکت دیگر است.

هیوندای ونیو 2021 در مقابل سایر رقبا

هیوندای ونیو 2021 در مقابل نیسان کیکس

نیسان کیکس در رده‌بندی شاسی‌بلندهای ساب کامپکت ما دقیقاً پس از هیوندای ونیو می‌شود. هیوندای ونیو به دلیل امتیاز پیش‌بینی‌شده  و اطمینان بالاتر، فضای داخلی جذاب و امکانات استاندارد اضافی برتری کمی دارد، اما کیکس دارای صندلی‌های راحت‌تر و فضای بار بیشتری است. از نظر عملکرد، این دو تقریبا باهم مشابه هستند. آنها دارای عملکردی مشابه در مباحثی هم چون موتور، سواری نرم و میزان مصرف سوخت خوبی هستند. آنها همچنین بسیار قابل مانور هستند، اما هیچ یک از آنها سیستم چهار چرخ متحرک را ارائه نمی دهند.

هیوندای ونیو در مقابل مزدا CX-3

مزدا CX-3 از نظر عملکرد کاملاً از هیوندای ونیو بسیار بهتر است. این بدون شک اسپرت ترین کراس اوور کوچک با شتاب سریع و هندلینگ فوق العاده است. این خودرو دارای سواری راحت و رتبه بندی مصرف سوخت خوب است و سیستم چهار چرخ متحرک را نیز ارائه می دهد. مزدا فضای داخلی بسیار مجلل تری نسبت به هیوندای دارد و همچنین فضای بار بیشتری دارد. با این حال، هیوندای ونیو به لطف ردیف عقب جادارتر و برچسب قیمت پایین‌تر، در کل ارزش بهتری دارد مگر اینکه به دنبال عملکرد بالا باشید که مزدا را انتخاب کنید.

بررسی اطلاعات سرگرمی، بلوتوث و ناوبری هیوندای ونیو 2021

این هیوندای با یکی از کاربرپسندترین سیستم های اطلاعات سرگرمی در کلاس شاسی بلندهای ساب کامپکت عرضه می شود و صفحه نمایش لمسی استاندارد آن بزرگتر از اکثر رقبا است. ظاهر یا حس پیشرفته ای ندارد، اما صفحه نمایش به سرعت به ورودی ها پاسخ می دهد و ویژگی های استاندارد اتصال مانند Apple CarPlay و Android Auto همگام سازی تلفن شما با خودرو را آسان می کند.
ویژگی های استاندارد اطلاعات سرگرمی: صفحه نمایش لمسی 8 اینچی، استریو با چهار بلندگو، رادیو HD، پورت USB، بلوتوث، Apple CarPlay و Android Auto.
ویژگی‌های سرگرمی اطلاعاتی موجود: استریو با شش بلندگو، رادیو ماهواره‌ای، پورت USB اضافی و سیستم ناوبری.
سایر ویژگی های موجود: سانروف، کنترل تهویه مطبوع خودکار، و استارت دکمه ای.

بررسی موتور هیوندای ونیو 2021

هیوندای ونیو دارای یک موتور 1.6 لیتری چهار سیلندر است که 121 اسب بخار قدرت و 113 پوند فوت گشتاور تولید می کند. یک گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته (CVT) استاندارد است.
موتور برای اکثر موقعیت‌های رانندگی انرژی کافی دارد، اگرچه پر از قدرت نیست. و شتاب آرامی دارد، اما هیوندای ونیو آنقدر سریع حرکت می‌کند که مجبور نیست در سبقت گیری ها استرس و فشاری تحمل کنید.گیربکس  CVT آن به خوبی کار می کند.

ویژگی های ایمنی پیشرفته استاندارد:

دوربین دنده عقب
سیستم هشدار برخورد رو به جلو
سیستم تشخیص عابر پیاده
ترمز اضطراری خودکار
سیستم کمکی حفظ خودرو روی خط
سیستم پایش خواب آلودگی راننده

ویژگی های ایمنی پیشرفته موجود:

سیستم نظارت بر نقاط کور
سیستم هشدار ترافیک درهنگام دنده عقب.

جیپ گرند چروکی 2021

جیپ گرند چروکی 2021 در نیمه پایینی و در وضعیتی رقابتی در کلاس شاسی بلندهای سایز متوسط قرار دارد. گرند چروکی دارای فضای داخلی شیک، سیستم اطلاعات سرگرمی کاربرپسند و توانایی عالی در مسیرهای آفرود است، اما همچنین دارای یک سواری سفت و فضای بار غیرقابل قبولی است.

اینفینیتی QX50 مدل 2021

اینفینیتی QX50 مدل 2021 نزدیک به انتهای جدول رتبه بندی شاسی بلندهای جمع و جور لوکس ما به قرار دارد. این خودرو صندلی‌های مناسب برای بزرگسالان و فهرست طولانی از امکانات استاندارد دارد، اما یک سیستم اطلاعات سرگرمی غیرمعمول و قدیمی مانع جذابیت کلی آن می‌شود.

 

1400/08/18