خودرو بر شیراز
در حال بارگزاری...

همه روزه و در همه ساعات فعال هستیم

ارائه بهترین خدمات مربوط به خودروبر در شهر شیراز 1400/12/17

ارائه بهترین خدمات مربوط به خودروبر در شهر شیراز

 

خودروبر چیست؟

از وقتی که جاده های ما پر از خودروها و اتومبیل های مختلف شده است، خدمات خودروبر هم به صورت چشمگیری روی کار آمده اند. قطعا برای شما هم پیش آمده که در داخل یا خارج شهر ماشین تان خراب شده باشد، یا تصادف کرده باشید. در این شرایط ممکن است هیچ راهی برای جا به جایی وسیله نقلیه خود نداشته باشید. خودروبر ها یاری رسان شما در این شرایط هستند. جا به جایی خودروها باید به صورتی انجام شود که کمترین آسیب به ماشین شما وارد گردد. 
امداد خودرو ها در هر کجا که باشید، به کمک شما می آیند و وسیله نقلیه شما را به بهترین شکل ممکن به محل مورد نظرتان انتقال می دهند. زیرا امداد خودرو ها به جدیدترین تجهیزات حمل و نقل انواع خودرو مجهز هستند، تا از این طریق کمترین خسارت به ماشین شما وارد شود. این تجهیزات شامل جک‌های هیدرولیکی و پنوماتیکی و نیز کفی متحرک می شود. هنگام استفاده از کفی ها، باید آن ها را طبق شرایط جاده و نظر کارشناسی راننده تنظیم نمایید.
 
خودروبر

کاربرد ماشین های حمل خودرو چیست؟

در شهرهای شلوغ و پرجمعیت مانند شیراز تعداد خودروها نیز بسیار زیاد است. در نتیجه وجود خدمات امداد خودرو یکی از ضروری ترین خدمات شهری و جاده ای به شمار می رود. در هنگام تصادفات و بسته شدن جاده ها، خودروبر ها قادر هستند در سریع ترین زمان ممکن وسیله نقلیه را از مسیر برداشته و آن را به مکان مناسب انتقال دهند. این کار باعث کاهش ترافیک های جاده و صرفه جویی در زمان رانندگان دیگر می شود. یا در مواقع دیگر مثل خرابی های بین شهری که فرد از تعمیرگاه ها دور است. این خدمات می توانند در سریع ترین زمان ممکن، وسیله نقلیه را به تعمیرگاه برسانند.
خدمات حمل و نقل خودرو در شرایط دیگر نیز کاربرد دارند. به عنوان مثال می توان به زمانی اشاره کرد که خودرویی تازه خریداری شده (ماشین صفر) است یا نیاز به انجام فک پلاک دارد. در این جور مواقع نیز خودروبرها قادر هستند ماشین شما را به صورت بسیار ایمن به شهر یا محل مورد نظر شما منتقل نمایند. از جمله کاربردهای دیگر این وسیله می توان به جا به جایی تجهیزات و ماشین آلات اشاره کرد.
مهم ترین نکته ای که هنگام حمل خورد باید به آن توجه داشته باشید این است که باید تمامی استانداردهای لازم در زمینه حمل و نقل خودرو رعایت شود. در صورت عدم رعایت این استانداردها این امکان وجود دارد که به خودرو مورد نظر خسارت و آسیب جدی وارد شود. در نتیجه هنگام درخواست خودروبر، حتما به کیفیت و عملکرد آن شرکت توجه لازم را داشته باشید.
 
امداد خودرو در شیراز

نقش کفی حمل خودرو در داشتن یک حمل و نقل ایمن چیست؟

امروزه اهمیت استفاده از خودروبرهای مدرن و مکانیزه بیش از پیش شده است. اغلب صاحبان خودرو تمایل دارند از مناسب ترین و بهترین ماشین های حمل خودرو استفاده کنند، تا احتمال ایجاد هر گونه خسارتی را به حداقل برسانند. در این راستا استفاده از کفی های مناسب برای ماشین های حمل خودرو می تواند نقش به سزایی در کاهش خسارات وارده به خودرو را داشته باشند. این تجهیزات، کار انتقال ماشین به تریلر یا کامیونت را انجام می دهند. کفی های خودروبر امروزه در ابعاد و اندازه های مختلف و با کیفیت های متنوعی تولید می شوند.
کفی خودروبر موجود در بازار در دو نوع مختلف طراحی و ساخته می شود، که شامل کفی سنگین و سبک است. نوع سبک مربوط به خودروبرهای تکی است، که شامل یک کامیونت و یک کفی می شود. اما نوع سنگین مربوط به تریلرها می شود، که قابلیت حمل چند ماشین را به صورت همزمان دارند. این نوع از کفی ها به صورت دو طبقه هستند و به همراه یک کامیون، کار انتقال خودروها را انجام می دهند. لازم به ذکر است که این شیوه حمل و نقل بیشتر مخصوص ماشین ها نو، پلاک نشده، لوکس و گران قیمت است. زیرا به صورت بسیار ایمن قادر است ماشین را به مقصد برساند. البته این بدان معنا نیست که این خودروبرها برای ماشین های تصادفی و خراب کاربرد ندارد.
نکته ای که هنگام استفاده از این کفی ها باید مدنظر قرار دهید، این است که هر مدل ماشین نیازمند کفی خاصی است. به همین دلیل باید هنگام استفاده از آن به امداد خودرو نوع ماشین خود را بگویید.
 

نکاتی که راننده ماشین های حمل خودرو باید هنگام حمل و نقل به آن توجه کند:
برای حمل و نقل و امداد خودرو ها علاوه بر تجربه و دانش بالای راننده، نیاز به رعایت برخی نکات است. این نکات به صورت مختصر در ایجا شرح داده شده است:
1- استفاده از یک ماشین حمل و نقل سالم که فاقد هر گونه نقص فنی است.
2- استفاده از یک ماشین حمل و نقل مناسب خودرو مورد نظر: این نکته بستگی به نوع ماشین، وضعیت ماشین (سالم بود یا خراب بودن ماشین)، مسافت انتقال خودرو و... دارد.
3- در هنگام انتقال خودرو باید ماشین حمل خودرو به صورت کامل مجدد چک شود.
4- باد لاستیک خودروبر باید کاملا تنظیم باشد.
5- اتصالات بین خودروبر و ماشین مربوطه باید به صورت دقیق بررسی شود.
6- راننده باید علاوه بر تجربه بالا در رانندگی، از آرامش لازم نیز برخوردار باشد.
7- بار ماشین خودروبر باید به صورت متوازن تنظیم شود.
 
خودروبر شیراز

اهمیت وجود امداد خودرو در شهر شیراز:

با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن خودرو ها، زندگی ما دچار تغییرات بزرگی شده است. در واقع می توان اذعان داشت که زندگی ما امروزه بدون حضور خودروها امکان پذیر نیست. امروزه شیراز یکی از شلوغ ترین و توریستی ترین شهرهای ایران است. در روزهای تعطیل سال، خانواده های زیادی به وسیله ماشین های شخصی خود به این شهر مسافرت می کنند. برای مدیریت بهتر این حجم از خودرو که در داخل و خارج شیراز در حال تردد هستند، وجود یک گروه امداد خودرو حرفه و کارکشته از اهمیت ویژه ای برخوردار است. خدمات دهی در این بخش باید به صورت کامل نیازهای، خودروسواران و مسافران را تامین نماید. از طرف دیگر باید در سریع ترین زمان ممکن و به بهترین شکل، کار حمل و نقل صورت گیرد.
در بخش دوم باید در زمینه خرید و فروش ماشین های صفر و پلاک نشده صحبت کرد. طبق عملیات سرشماری انجام شده که در سال 1395 صورت گرفته است. جمعیت شهر شیراز حدود ۱٬۵۶۵٬۵۷۲ نفر تعیین شده است. قطعا این تعداد در سال جاری بسیار بیشتر نیز شده است. این حجم از جمعیت قطعا به تعداد زیادی ماشین های نو و بی پلاک نیاز دارند که باید از مراکز تولید به شهر شیراز منتقل شوند. در مرحله بعد نیز از نمایندگی ها و نمایشگاه ها به منازل و... انتقال یابند. تمامی این حمل و نقل ها نیازمند وجود خودروبرهای حرفه ای و کارآمد است. با توجه به نکات گفته شده، می توان اذعان داشت که وجود خدمات امداد خودرو و خودروبر جز ضروریات شهر شیراز به شمار می رود.
 
انواع خودروبر

خدمات ارائه شده امداد خودرو شیراز چیست؟

امداد خودرو شیراز توسط آقای غلام پور مدیریت می شود. این مرکز خدمات حمل خودرو را در شهر شیراز و نیز سایر شهرها ارائه می دهد. یکی از نکات مهم این گروه، این است که به صورت شبانه روزی خدمات خود را ارائه می دهند. خودروبر شیراز با فراهم آوردن به روزترین امکانات، شرایطی مهیا نموده است تا بتواند خدمات خود را برای تمامی انواع خودروهای ایرانی و خارجی ارائه نماید. از جمله خدمات دیگر این شرکت می توان به حمل و نقل انواع قطعات مختلف صنعتی، انواع مختلف کانتینرها، انواع مختلف اتاقک ها و اتاق های ماشین اشاره کرد. در هر نقطه از شیراز که هستید و در زمینه انتقال خودرو یا تجهیزات مختلف صنعتی و... به مشکل برخوردید، تنها کافی با شماره های ما تماس حاصل نمایید.
 

انواع خودروبر در امداد خودرو شیراز:


خودروبر ها در انواع مختلف طبقه بندی می شوند. در این بخش می خواهیم به صورت مختصر در این زمینه اطلاعات لازم را ارائه دهیم. بر اساس تعداد خودروهای قابل حمل، دو دسته کلی خودروبر وجود دارد. این دو گروه شامل خودروبر تکی و تریلر خودروبر می شود. مدل تکی یا خودروبر کامیونت، بیشتر برای مواقعی کاربرد دارد که ماشین مورد نظر دچار مشکل و نقص فنی یا حادثه شده است. مسافت هایی که این خدمات عموما ارائه می دهند، در بازه بین شهری بوده است و شامل مسافت های طولانی نمی شود. اما گروه دوم بیشتر برای مسیرهای طولانی کاربرد دارد و ماشین های صفر و لوکس را در تعداد بالا جا به جا می کند. تریلرهای حمل خودرو خود شامل دو زیر گروه می شوند. اولی شامل تریلرهای با ظرفیت شش ماشین و دومی با ظرفیت هشت ماشین می شود. مشتریان اصلی تریلرهای حمل خودرو اغلب تولید کنندگان، نمایشگاه داران، نمایندگان و وارد کنندگان خودرو هستند.
تقسیم بندی دیگری نیز برای خودروبر ها وجود دارد. یک تقسیم بندی بر اساس تجهیزات و هیدرولیک بودن آن است. ماشین های حمل خودرو هیدرولیک بسیار راحت تر، ایمن تر و سریع تر، کار جا به جایی ماشین را انجام می دهند. گروه دیگری از ماشین های حمل نقل به دو دسته کابین دار و بی کابین تقسیم بندی می شوند. 
جا به جایی خودرو توسط خودروبر در امداد خودرو شیراز به سه روش مختلف انجام می شود، که شامل موارد زیر می گردد:
 1- حمل و نقل توسط خودروبر کفی 
2- حمل و نقل به وسیله نیسان جرثقیل (جرثقیل حمل خودرو شیراز)
3- جا به جایی خودروها به کمک چرخگیر 
 

عوامل موثر بر هزینه مربوط به امداد خودرو شیراز چیست؟


حمل خودرو شیراز کاری نسبتا هزینه بر است. ممکن است شما قیمت های متنوعی توسط شرکت های مختلف برای انجام یک کار دیده باشید. این تنوع قیمت ها بستگی به عوامل مختلفی دارد که هر کدام می توانند بسته به اهمیتی که دارند بر هزینه جا به جایی خودرو شما تاثیرگذار باشند. در این بخش به عوامل مهم تاثیرگذار بر قیمت خودروبر پرداخته می شود.
1- نوع ماشین و کیفیت آن برای حمل و نقل
2- نوع ماشین حمل شونده: در این مرحله شما باید به این پرسش ها پاسخ دهید که: آیا ماشین حمل شونده جز ماشین های لوکس طبقه بندی می شود؟ آیا ماشین حمل شونده جز ماشین های سنگین است؟ زیرا هر کدام از این ماشین ها نرخ حمل و نقل متفاوتی دارند.
3- شرایط ماشین حمل شونده: آیا ماشین صفر است؟ یا تصادفی و خراب؟
4- نوع سوخت خودروبر و هزینه سوخت آن می تواند بر قیمت نهایی تاثیرگذار باشد.
5- هزینه هایی که در بخش بیمه برای ماشین حمل شونده باید در نظر گرفته شود.
6- میزان مسافت در نظر گرفته شده برای جا به جایی خودرو
 
 

1400/12/17