خودرو بر شیراز
در حال بارگزاری...

همه روزه و در همه ساعات فعال هستیم

بی ام و سری 7 مدل 2022 1400/05/09

بی ام و سری 7 مدل 2022

بی ام و سری 7 مدل 2022 در نیمه پایینی رتبه بندی اتومبیل های فوق العاده لوکس ما به قرار می گیرد. اگرچه قدرتمند و شیک است ، اما هنوز با استانداردهای تعیین شده توسط برخی از همکلاسی های خود منطبق نیست.
جوانب مثبت منفی بی ام و سری 7 مدل 2022
موتورهای قدرتمند
سیستم مالتی مدیای با وضوح خوب و کاربرپسند
کابین جادار و راحت
فضای داخلی مورد چشمگیری در مقایسه با استانداردهای طبقاتی خودروهای فوق العاده لوکس ندارد
سیستم مالتی مدیا شیک شامل کنترل صدا
رتبه بندی و تحقیق بی ام و سری 7 مدل 2022
بی ام و سری 7 مدل 2022 دارای رتبه شماره 5 در گروه Super Luxury Cars است. در حال بی ام و سری 7 مدل 2022 دارای نمره 7.9 از 10 است که بر اساس ارزیابی ما از 24 مورد از عناصر تحقیق و داده با استفاده از منابع مختلف است.
بی ام و سری 7 مدل 2022 یک ماشین فوق لوکس خوب است. سیستم انتقال قدرت آن شامل یک موتور شش سیلندر ، دو موتور V8 ، یک موتور V12 و یک پلاگین هیبریدی است که تقریباً در تمام شرایط رانندگی قدرتمند هستند. هندلینگ خوبی دارد و سواری حتی در مسیرهای ناهموار نیز نرم است. سری 7 دارای فضای داخلی شیک و خوش ساختی است که دارای بسیاری از امکانات فن آوری بصری و یک صندوق عقب بزرگ است. درواقع همانطور که از یک اتومبیل فوق العاده لوکس انتظار می رود هر دو ردیف صندلی های بسیار نرم هستند و صندلی ها پشتیبانی کاملی دارند و بسیاری از موارد پیشرفته در صندلی نیز وجود دارد.
بررسی قیمت بی ام و سری 7 مدل 2022
قیمت پایه سری 7 با 86800 دلار شروع می شود که این یک قیمت شروع معمولی برای یک ماشین فوق العاده لوکس است. قیمت پلاگین هیبریدی 745e با 95900 دلار شروع می شود. دو تریم عملکرد گرا با برچسب های قیمت نجومی نیز وجود دارد. Alpina B7 با قیمت 143200 دلار شروع می شود و M760i xDrive با MSRP اولیه 157800 دلار شروع می شود. این مقدار پول برای تریم های عملکرد بالا بسیار گران است اما باز هم در مقایسه با تریم های عملکرد بالای سایر رقبا باز هم پایین تر است.
بی ام و سری 7 مدل 2022

بی ام و سری 7 مدل 2022 در مقایسه با سایر رقبا
بی ام و سری 7 مقابل مرسدس بنز S کلاس
مرسدس بنز S کلاس معمولاً در رده بندی اتومبیل های فوق العاده لوکس در جایگاه نخست قرار می گیرد و مسلماً بهترین فضای داخلی در کلاس خودروهای موجود در بازار را دارد. S کلاس دارای استایل ظریف ، مواد عالی و فضای نشیمن استثنایی است. همچنین با فناوری های زیادی اشباع شده است. در مورد عملکرد ، S کلاس باید گفت که دارای موتورهای قدرتمند و سواری انعطاف پذیر است. قیمت این مرسدس بیشتر از سری 7 است اما ارزش هزینه اضافی را دارد.
بی ام و سری 7 در مقابل آئودی A8
آئودی A8 یکی دیگر از انتخاب های برتر در این کلاس است. تمام سری های 7 هرکدام هندلینگ بسیار خوب ، سواری نرم حتی در مسیرهای ناهموار ، فضای نشستن بسیار جادار و بسیاری از امکانات استاندارد را ارائه می دهند که همگی با یک قیمت اولیه مشابه ارائه می شوند. با این حال ، A8 دارای یک سیستم مالتی مدیای آینده نگرانه با صفحه نمایش های لمسی دوگانه است که عملکرد بسیار خوبی دارند. آئودی همچنین دارای سبک جدید داخلی و جنس مواد وسایل داخل کابین کمی بالاتر است. سری 7 از نظر فضای صندوق عقب دارای برتری است و همچنین گزینه های متنوعی برای موتور را ارائه می دهد.

بررسی سیستم مالتی مدیای بی ام و سری 7 ، بلوتوث و پیمایش
سیستم مالتی مدیای سری 7 شامل صفحه لمسی است که دارای منوهای ساده و کنترل های فیزیکی اضافی می باشد که به خوبی کار می کند. دسترسی به همه چیز از صندلی راننده آسان است و رابط کاربری آن کاملاً پاسخگو و بصری است ، اگرچه سیستم تشخیص حرکت دست و دستیار صوتی "Hey BMW" معمولاً دستورات را اشتباه درک می کنند یا آنها را به کلی نادیده می گیرد واجرا نمی کند.
امکانات استاندارد سیستم مالتی مدیا: صفحه نمایش لمسی 10.2 اینچی ، ناوبری ، تشخیص صدا و اشاره ، سیستم صوتی 16 بلندگو Harman Kardon ، رادیو ماهواره ای ، رادیو HD ، شارژ دستگاه بی سیم ، نقطه داغ Wi-Fi ، پورت های USB ، بلوتوث ، اندروید خودکار ، و Apple CarPlay.
امکانات سیستم سرگرمی موجود: سیستم صوتی Bowers & Wilkins و سیستم سرگرمی صندلی عقب با دو صفحه نمایش لمسی 10 اینچی و یک تبلت.
امکانات استاندارد اضافی: مهتابی پانوراما ، کنترل خودکار تهویه مطبوع چهار منطقه ای و استارت از راه دور.

بی ام و سری 7 مدل 2022

بررسی موتور بی ام و سری 7 مدل 2022
در این سری از بی ام و های سری 7 گزینه های موتور کم ندارید. مدل پایه 740i از یک موتور شش سیلندر توربو با قدرت 335 اسب بخار بهره می برد و مدل پلاگین هیبریدی 745e نیز دارای همین موتور در ترکیب با یک موتور الکتریکی برای خروجی کلی 389 اسب بخاری است. 750i و Alpina B7 دارای موتورهای V8 توربوشارژ دوقلو هستند که به ترتیب 523 و 600 اسب بخار قدرت تولید می کنند و M760i از یک موتورV12  بهره می برد که میتواند 600 اسب بخار قدرت تولید کند. همه مدل ها دارای جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک هستند.
موتور استاندارد یک موتور شش سیلندر است که برای رانندگی روزمره بسیار قدرتمند است. این موتور شتاب سریعی را فراهم می کند و در سرعت های بالاتر نیز قدرت کافی برای سبقت های قوی را فراهم می کند. موتورهای با کارایی بالاتر V8 و V12 همگی فاکتور اصلی برای سرگرم کنندگی و سرعت بالا در مسیرهای مستقیم را برای سری 7 فراهم می کنند که البته قیمت را بسیار بالا می برند.
نتایج تست تصادف سری 7
نه اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه ها و نه موسسه بیمه ایمنی بزرگراه ها آزمایش سری 2022 7 را انجام نداده اند. این مورد برای وسایل نقلیه لوکس سطح بالا معمول است.

ویژگی ایمنی بی ام و سری 7 مدل 2022
آپشن های استاندارد کمک راننده:
سیستم نظارت بر خواب آلودگی راننده
سیستم هشدار برخورد به جلو
ترمز اضطراری خودکار
سیستم نظارت بر نقاط کور
سیستم هشدار خروج از خط
سیستم تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی
دوربین دنده عقب
سیستم دوربین پارکینگ با دید فراگیر
سنسورهای پارک جلو و عقب
سیستم کمک پارک موازی و پارک پل
سیستم محافظت در برابر تصادف (در صورت تشخیص قریب الوقوع بودن برخورد سنسورها به طور خودکار پنجره ها را جمع کرده و کمربندهای ایمنی را محکم می کند)
آپشن های کمک راننده قابل انتخاب:
هد آپ دیسپلی
کروز کنترل تطبیقی
سیستم کمک رانندگی نگهداری خودرو بین خطوط
پارکینگ خودکار از راه دور

درباره خودرو بر شیراز
انجام کلیه امور امداد خودرو  و حمل خودرو  بصورت شبانه روزی در شیراز و سایر شهر های کشور همچنین حمل خودرو از شیراز به دیگر شهر های ایران توسط امداد خودرو شیراز 09176042366 .
امداد خودرو شیراز غلامپور با افتخار آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم در کلان شهر شیراز و سایر شهرهای ایران عزیز می باشد.
 
فورد اسکیپ هیبریدی 2021
فورد اسکیپ هیبریدی 2021 در اواسط رتبه بندی های شاسی بلندهای هیبریدی و برقی ما قرار دارد. در حالی که صندلی های جاداری دارد همچنین هندلیگی شبیه به خودروهای اسپرت دارد ، اما کیفیت کابین آن کمی پایین تر از رقبا است.




/MyImages/04bf9e78-b338-4a87-a0b4-482be0bd66d2.jpg

 

1400/05/09